Thursday, December 9, 2010

6. Osa

---

Tuliateks olid .. uksuge või mitte . Aga see sama kutt , keda ma lennukis kohtasin, tema tüdruk ja veeel kaks mingit tüüpi . Kati läks kohe neid tervitama .

* Imelik , ma ei suutnud iial uskuda . et poiss keda ma juhuslikult kohtan , on minu sõbrannade tuttav . *

Selle lennukikuti tüdruku nägu muutus kohe , kui ta mind nägi . Ma küll ei saanud aru mis toimus , kuid siiski läksin poissi tervitama .

" No terekest , imelik .. ei osanud oodata ,et ma sind siin näen . " ütlesin poisile .

" Tere ja . " vastas poiss .

" Ega meiegi ei osanud sind siin kohata , " lausus tema tüdruk .

" Teie mind  ? te ju ei tunne mind  , või tunnete ?? " , küsisin kohatu näoga .

Kati vaatas ka neid ning lausu siis :

" Cleir, kuidas sa Gerti tunned ? "

" Vahet pole , " ütlesin , ning läksin siis minema .

Just tulnud külalised liikusid edasi teiste juurde , ning pidu läks edasi . Vaatasin , kuhu Karl oli jäänud . Kuid oma pilguga ei leidnud teda kuskilt . Siis hakkasin otsima Katit , kuid ka teda ei leidnud .

Mul oli kuidagi imelik olla . mitte sellest et ma palju joonud oleks , kuid sees oli kuidagi kohatu tunne . Otsustasin rõdule värsket õhku hingama minna .
Rõdule jõudes leidsin ülesse oma kaks kadunukest . Nad jalutasid kahekesi maja taga . Nad olid niii nunnud.
Mul oli kohe peale seda parem olla ning läksin siis tagasi sisse .

" No kadunuke , ma just otsisin sind , " sõnas Gertsu,

" Mul oli imelik olla , käisin õhku hingamas , " laususin talle naeratades .

Gertsu võttis mul käest kinni , ning tassis toa keskele .

" Rahvas , koguneme . " hõikas ta üle muusika .

Kõik kogunesid meie ümber .

" nii , muusika . "  karjus ta veel kord .

Silma nurgast nägin , et ka Kati ja Karl on tagasi jõudnud .
Kohe kõlas ka muusika , ning kõik hakaksid mulle laulma .
SINUGA KOOOS , PÄIKE KUNAGI EI KAO , SINUGA KOOS , MAAILM LOODI MEIE JAOKS .
jne jne .. kui laul oli lõpetatud tehti suur grupikalli , ning  hakkati täies hoos tantsima .
Lasin ennast lõdvaks ning nautisin pidu .

----

Olime juba väga kaua tantsinud ja lõbutsenud . Kell oli juba pool 4 ja mõtlesin , et minul ja Karlil on aeg koju minna . Tirisin Karli Kati juurest ära . Ütlesin Katile tsau ja kallistasin  ning hakkasime liikuma .
Gertsu tuli meid ukse juurde saatma .
Panime juba riidesse, kui tuli Gert ning ütles :

" Ja juba lähedki  ? "

" Jah , aitab küll tänaseks , terve suvi on ees . "

" Enne äraminekut kalli ja numbrit saab ? "

" Mm.. ma ei tea .. , "

" No palun , "

olgu , olin nõus talle kalli andma . kuid numbrit keeldusin andmast .
Teda kallistades oli nii hea ja soe tunne sees . Ma polekski tahtnud lõpetada . Aga eemalt kostus hääl .

" GERT , MIDA SA TEED ? "

Selleks karjujaks oli tema tüdruk .

" issver , ära paanitse ,see oli lahkumis kalli  , " ütles Gert .

Ta tüdruk ilmselt solvus ja sai vihaseks , ning läks minema . Gert tormas talle kohe järgi .
Kallistasin Gertsut , ning läksime siis Karliga minema .

Teepeal rääkisin Karlile , mis tunne mulon . Ja  , et kui nägin Gerti ja ta tüdrukut uksest sisse astumas . siis pidi mu süda seisma jääma . Sest , et kardan temasse ära armuda ja suhtelõhkuja ma olla ei taha .
Karl ütles sellepeale ainult :

" Cleir , sa oled veel noor . Vaata milline see tüdruk oli . See oli õudne .. Võta see poiss . Ja ära kahetse , "

" Ei , ma ei taha .. Kõigepealt pean teada saama , kes on see inimene , kellest ma oma päevikus rääkisin . "

" Mis päevikust ? "

" vahet pole , lähme nüüd ruttu , ilge uni on . "

Tõstsime oma tempot ning juba viie minutipärast olime kodus . Liikusime vaikselt ülesse , oma tubadesse ning läksime ära magama . See tähendab mina läksin , sest see mida Karl oma toas peale seda tegi kui me lahku läksime , ma ju ei tea .

----

Hommikul ärkasin suhteliselt vara , mingi 11 ajal . Päike sillerdas nii mõnusasti vastu . Telefon oli juba täiesti kuum vastamata kõnedest . Kõik olid mind taga ajanud , ma küll ei tea miks , kuid sain sellele kohe selguse , kui Katile helistasin .

" No tsauki Kati , helistasid . Miks te kõik mind otsite ? "

" Issand , sinuga on kõik korras . "  ohkas Kati kergendatult telefonis .

" Miks ei peaks olema ? "

" No , see Gerd'i eit on peast jumala soojus . Ta ütles eile , et ta ei lase sind Gerdile mitte kunagi ligi . Ja seda sa kahetsed, et sa oma nina sinna topid . "

" Misasja , mis tal viga on ? "

" ta ongi selline.. hull eit , ausalt . Kui probleeme ei taha. hoia parem Gerdist eemale .  "

" Ega ma ju ei tahagi teda . " ja hakkasin naerma , " no igatahes ,  lähme randa . Tuli tuju päevitada , "

" Nõus , poole tunnipärast sinu maja ees , sobib ? "

" ja , kas võtan Karli ka kaasa ? "

" no eks sa võta, " lausus kati , ning lõpetas kõne .

panin telefoni voodile . Käisin kiirelt pesus , ning läksin siis vaatama mida Karl teeb .
koputasin uksele .

" ja , tule . "

astusin sisse , Karl oli juba riides ja küsis :

" no ? Halb olla ? "

" eiei , miks peaks , ei joonud eile midagi , "

" olgu , "

" Kuule , kas sa minu ja katiga randa viitsid ? "

" No muidugi . "

" olks , tule alla siis , "

Ja lahkusin toast .
Võtsin oma toast läpaka , ning läksin siis Kööki .

" Tere hommikust Katy , " laususin , ning istusin siis köögi laua taha .

" No , kuidas eilne läks , " küsis ta .

" Kuule ,ei kurda  , täitsa lõbus oli , "

" siis on hea  , ja kus Karl on ?  "

" üleval , tuleb kohe alla . "

" Olgu , süüa tahad ? "

" mida süüa on ? "

" pannkooke , mõtlesin , et pole ammu teinud . "

" ja , muidugi . päris tühi on kõht . " laususin Katyle naeratades, " aga kus Steffan on ?  "

" Ta mängib elutoas . "

" A, võib ma võtan ta endaga kaasa  ?  "

" ja kuhu lähete ? "

" Randa .. "

" olgu , aga ära teda vee lähedale väga lase . Kui ise kaasa lähed siis . "

 " ja , ma tean .  "

" Ma ju siiski kardan , "

Samal ajal  , kui me rääkisime oli alla jõudnud ka Karl , ning mina olin jõudnud oma Fb-kist leida pildi , mis eile õhtul tehti . Nii hea on olla kooos oma tüdrukutega .

" Karl  , tule vaata. Kas me pole mitte armsad, "

Karl  muidugi silmitses ainult keskel olevat Katit ,

( vasakult , Cleir , Kati ja Gertsu )

" Jah , olete küll . " ütles ta .
hakkasime sööma ja siis oligi aeg välja minna .
---

No comments:

Post a Comment