Monday, December 6, 2010

2 , Osa

 ----


Olime surnuaias. Ma ostsin kõige suurema kimbu valgeid roose ja viisin need oma vanemate hauale. 
Kükitasin vanemate haua kohale  * olete küll läinud , kuid ometigi alati minuga kaasas. Ma igatsen teid nii väga *


Kuulsin , kuidas Katy kellegagi rääkis. See oli üks ratastoolis noorem mees. Tema oli see , kelle tõttu meil aasta tagasi avarii tekkis. Ma ei süüdista teda , see oli õnnetus ja tal endal on ka nüüd raske elu.


" Cleir, tunnen kaasa. Anna mulle andeks ... " lausus see võõras. 


" Teie pole süüdi ."


" Olen.. " 


" LÕPETAGE, see oli õnnetus!" karjusin vihaselt . 


Ma tundsin , kuidas pisarad jälle mööda põski alla voolasid . Mees pani oma käe mulle õlale. Me vaikisime ja lihtsalt vaatasime mu vanemate hauda. Hetkepärast võttis väike Steffan mul käest kinni ja sikutas mind. Talle ei meeldi , kui ma kurb olen .
Igatahes , mees läks ära ja natukese aja pärast ka meie.


Kodus läksin uuesti arvutisse , rääkisin niisama Gretsuga juttu . Hiljem läksin natukeseks pikutama . 

-----


Olin magama jäänud , Katy tuli just minu tuppa , kui ma silmad avasin . 


" Tule sööma , ja siis uuesti magama ,, meil on homme vaja  vara ärgata . " lausus Katy , silitas mu pead ning läks siis alla tagasi . 


Otsisin endale midagi mugavat selga ja läksin alla. Söök oli maitsev, kuid see piinlik vaikus on hõivanud taas meie sisemused. 
Rääksime Katyga hommsed plaanid ära ja läksin ülesse tagasi . 


Olin ikka veel üpris väsinud , ning vahetasin riided , et nüüd täita tekialla ronida. Enne magama jäämist võtsin sahtlist vanemate pildi ja jäin pilt kaisus magama.




---


" Cleir , Äratus  ! " raputas Karl mind . 


Karli nähes , ehmusin kohe kõvasti ning lausa hüppasin ennast püsti .  


" Issand , ära ehmata niimoodi " sõnasin talle .  


" olgu , ma järgmine kord koputan , " lausus ta muigega ning läks minema . 


Hakkasin kohe peale ärkamist asju pakkima . Tuju oli kohe palju parem. Mõte , et lähen täna Eestisse ja et näen oma vanu sõpru tegi mind väga õnnelikuks . Ma ei mõtlend eriti enam oma vanematele , sest teadsin , et nad on minuga alati kaasas . 


Asjad pakitud , pesus käidud ja oligi kõik valmis . Viisin oma kotid alla ja läksin sööma . 
Lauataga jutustasid kõik nii suure õhinaga . Isegi väike Steffan oli õnnelik , et saab lõpuks ometi eestisse . Miks ta sinna nii väga tahtis , ei teadnud keegi . 


Söögid söödud ja oligi võetud siht lennujaama . 


---


Sõitsime tükk aega ja juba nägingi lennujaama . Süda puperdas sees nagu väikesel notsul, keda mingi suur elukas taga ajab. Igatahes , võtsime oma asjad ning suunusime sisse. Ostsime oma broneeritud piletid välja nin läksime lennukisse . 
Väike Steffan istus oma emme juurde ning mina ja Karl-Cristopher istusime koos . 
Ka Karl on varem eestis käinud ainult ühe korra ega tunne  sealt kedagi , seega üritan ma teda suveks Katile poisiks sebida . Olgu olgu ,see on tegelikult nali . 
Aga endaga kaasa võtan ma ta kindlasti .


Lennuk tõusis õhku ja oligi sõit Eesti poole . 


-----

No comments:

Post a Comment