Monday, April 11, 2011

14 osa .

"kati ja Cleir , lähme ujuma ja siis võiks koju minna . " ütles Karl .

Kati mõtted
*jumal tänatud , ma saan seda teemat veel natukene vältidaaa ! *

" olgu olgu , " sõnas Kati ning toppis kiiresti oma asajad kokku .

no igatahes oma küsimusele ma vastust ei saanud ning hakkasin ka siis asju kokku panema .

natukes ajapärast me juba liikusime . Suuna võtsime minu juurde .
----

Minu juurde jõudes olid näod naerul ja plaaniti minna Gertsu lemmik kohta piknikule .
Läksime Katiga minu tuppa , andsin talle mõned riided ja lihtsalt lobisesime niisama . Meik näos ja juba olidki poisid meil uksetaga .

" valmis? " küsis Karl .

" aga muidugiii , " sõnasime Katiga nagu ühest suust , ning liikusime siis alla .

" tüdrukud , te näete imearmsad välja . " sõnas Katy .

" Sa oled nii õnnelik , mis sul on ? " küsis Karl oma ema käest .

"ah , kohtusin ühe mehega niisama juhuslikult laste pargis , ja ta kutsus mind täna kohvile . "

" aga steffan? "

" sellest ma tahtsingi rääkida . Äkki te saaksite ta kaasa võtta ? "

" no .. ma .. mhh ... " hakkas Karl vabandust otsima .

" ja ja , saame küll . " ütlesin Katile , ning võtsin steffani sülle . ta nägi täna ilmselgelt nunnu välja , nagu väike playboy oma valge maika särgi ja siniste teksadega.
Igatahes me siis hakkasimegi liikuma . Läksime parki , mis asus mereääres . imeilus koht.'
Terve õhtu möödus rahulikult , tegime steffanist paar pilti  , ning otsustasime minna homme fotograafi juurde .

Mõeldud tehtud , ning koju jõudsime alles poole 11 ajal õhtul. steffan oli juba nii väsinud , et magas Gert'i süles .

neid oli niiiii armas vaadata .

See on nii armas  , et ma koperdsin kivi otsa ja kukkusin pikali . kõigil oli nalja nii palju ja koju minek oli palju nalja täis .

No comments:

Post a Comment