Tuesday, April 5, 2011

12. osa

Ma ei suutnud uskuda oma tunnet ... Tunnet , et ma olen õnnelik ..
Võibolla oli see lihtsalt vajadus kellegi lähedusele . Võibolla tundsin ma tõesti midagi tõsist Gert´i vastu .

" Cleir , ?" küsis Gert vaikselt .

" Jah , "

" See , et ... " jäi tal lause pooleli  . sest mu telefon helises .

"Ja hallo ? " ütlesin telefoni .

" Tsauki , kuule ma tulen sinu juurde , kui tohib .. ma ei taha üksi olla . " vastas helistanu.

" No tule . Gert on ka siin . võiks mu toas siis filmi vaadata või midagi ."  sõnasin .

" Olgu  , ma olen kohe seal . " ütles ta.

Panin kõne ära ja küsisin Gert'lt mida ta öelda tahtis kuid ta vastas et ei mäleta . ja siis me jällle istusime ja vaikisime .
----

Kuulsin , et Kati tuli ülesse ja rääkis uksetaga juba Karliga juttu . Hetkepärast nad ka sisenesid koos juba minu tuppa .

" Ma võtsin ühe plaadi . kus on need uuemad filmid . " lausus Karl .

" No ok , vaatame siis siit midagi  , " Ütlesin , ning tõusin voodilt püsti . Kamandasin ka Gert'i voodilt püsti , sest seda tuli suuremaks tõmmata . Võtsin ka alumisest sahtlist juurde kaks patja ka kaks tekki . Panime mingi filmi tööle ja hakkasime vaatama .
Kuna tekke oli ainult kaks , siis üks tekk tuli mulle ja Gert'ile jagamiseks ja teine Katile ja Karlile .
nii me siis istusime seal ja vaatasime filmi ..
----

ärkasin kerge kolina peale . Avasin oma silmad , ning vaatasin .enda kõrvale .. Kedagi polnud  , keerasin näo uksepoole ja nägin , et Karl ja Kati lahkusid mu toast ning et Gert magab .

Ma ei suutnud kuidagi oma pilku temalt ära pöörata . Ta oli niiiiiii armas .
Järsku avas ta silmad , vaatas mulle otsa ja naeratas .

" mida sa vaatad , " Küsis ta .

" ma.. ma .. ma ei tea . " ütlesin häbelikult .

" sa oled naljakas ,  " sõnas ta muiates.

Ma naeratasin talle vastu , ning haarasin kapilt oma telefoni .

" ISSVER , KELL ON POOL ÜKS , "  ütlesin  ülisuure imestusega .

" jap , peaks ka liikuma hakkama , " sõnas Gert see järel .

" ei , no sa ei pea minema , sa võid siia ka jääda  .. " ütlesin talle .Ma ei saanud isegi aru miks ma nii ütlesin .

 " Kui võib ? "

" Võib Võib .. "

" olgu , "

Käisin vannitoas , vahetasin riided ära . ning läksin siis tagasi voodisse . Kakkusin endale teki peale , ning keerasin Gerdile selja . Natukese ajapärast keeras Gert ennast minu poole , ning võttis mu kaissu ..
Niii hea tunne oli . ning juba natukese aja pärast magasin ma magusasti .

-----

" Tere hommikust päiksekiiir , "  ütles Gert , kes enne mind juba ärganud oli .

" Mis kell on , " küsisin ma silmi avamata .

" 12 , polegi palju . " ütles poiss rahumeeli.

" issver , enam ei või nii kaua magada . ok davj aja püsti ennast ning lähme randa , koolini on ainult poolteist nädalat . " sõnasin talle ja tirisin talt teki pealt  .

tormasin vannituppa , vahetasin riided . seejärel kohe Karli tuppa .
Minunsuureks üllatuseks oli ka Kati meile ööseks jäänud ..

"ohhoi , " ütlesin .

" tere hommikust , või noh lõunat , " ütles unine Kati mulle vastu ,

" KUULGEEEE  , lähme randa , "

" vabalt , " lausus kuskilt tekialt ka Karl  , kes just ärganud oli .

" no ok , pange riidesse , kohtume all . " ütlesin neile ja läksin tagasi Gert'i juurde .

Sättime ennast valmis ja läksimegi randa .

Rannas hakkasid poisid kohe mingitega võrku mängima , meie Katiga lebotasime niisama .
tuju oli küll tohutult parem kui eile .

" kuule , teil on Gert'iga midag ? " küsis Kati ühtäkki minukäest .

" No kuule , ei tea .. "

" Tead , Tegelikult on ta .. "

No comments:

Post a Comment