Sunday, April 10, 2011

13.OSA

KATI mõtted -
* ma pean talle ometigi ütlema. Ma ei saa ju enam varjata temaeest seda mis oli aasta tagasi . Mis oli siis , enne seda õnnetust . ma ei saa enam valetada . MIDA MA TEEN ? MIDA MA TEEN ? MIDA MA TEEN ? *


Reaalsus :

" KATIII !? , KUULED SA ? HALLOOO COSMOOS ! " lehvitasin käega Kati silme all .

" Jah.. sorry . Jäin mõttesse , kus ma pooleli jäin ? " küsis ta .

"Tegelikult on ta. ... ja edasi ei jõudnudki ! "

" ahjaa , tegelikult on ta päris hea poiss sinu jaoks ma arvan , "

" hmm .. ma loodan. Ma tunnen midagi teistmoodi . Juba alguses tundsin .. Nagu ma oleks teda varem tundnud ."

KATI mõtted -
* JESSSAS MIDA MA TEEN , KAS MA RÄÄGIN . EI  MA EI SAA .. SEE TEEEKS TALLE HAIGET ! MIDA MA TEEN ?MIDA MA TEEN ?MIDA MA TEEN ?MIDA MA TEEN ? *


Reaalsus:
" Aga ma ei usu , nagu Karl ütles , armastus esimesest silmapilgust . "  lõpetasin oma lause , ning keerasin selili.

Vaatasin Katit , ta oli jälle nii mõtlik . Ma ei saanud aru , mis temaga toimus . Mingil määral see häiris mind ,kuid ma teadsin, et kui ta tahab , räägib ta mulle ise sellest . Niisiis otsustasin seda vältida ning päevitasin edasi.

---


Olime rannas olnud juba 4 tundi  . ning ma tundsin ennast nagu grill kana . Igatahes poisid mängisid ikka rõõmsasti võrku . Kati oli ikka oma mõttemaailmas . Ning ma otsustasin teda mitte segada , ning ujuma minna.

Kõndisin soojal liival , vaikselt mere poole , mu silme eest jooksid pildid .

*Istusime liival , kahekesi , mina ja tema . Rääkisime , naersime ja nautisime päikse loojangut . *

" õhh .. kes ta on  ? " sõnasin vaikselt ,ning läksin ujuma .

ujusin oma 15 minutit , ning siis läksin tagasi .

" Kus käisid ? " küsis Kati .

" ah  , ujumas . " vastasin ning viskasin taas kõhuli , et poisse vaadata  .

" miks mind ei kutsunud , "

" sa olid omas mullis , " ütlesin naeratades  " Kuule , "

" Nomhh , "

" Kas mul oli keegi , enne kui ma siit ära läksin , ma mõtlen , kas mul oli poiss või midagi ? "

" ee.. noo .. "

KATI  - * MIDA MA TEEEN ?! MA ÄÄGIN ! EI EI MA EI VÕI ! MA PEAN , MA RÄÄGIN . EI MA EI SAAA !!! MIDA MA TEEEEN !! *




No comments:

Post a Comment