Wednesday, December 8, 2010

5 . Osa ( annabeli ja liiiiiisuuu soovil )

---

Mul pole silmad elus nii suureks läinud . ma pole kunagi niii kõvasti karjunud  , see oli õudne .
Astusin uksest sisse, kõik lamasid pikali maas . veri oli maas see oli õudne.. Mul tulid pisarad välja .
see oli tohutu katastroof mis seal oli ... .

Olgu , tegelikult polnud nii .. Kõik karjusid tule põlema pannes üllatus . Aga karjusin ma sellepärast nii kõvasti . Et lambi pirn läks katki . Kohe tormasid Kati Ja Gertsu minu juurde , kallistasid mind tohutult kõvasti , nii et ma mõtlesin , et ma lämbun kohe ära kui nad mind lahti ei lase . Muidugi mitte halvapärast aga siiski .

" ME NII OOTASIME SIND KALLIS , "  ütlesid tüdrukud nagu ühest suust .

" Mina igatsesin teid ka tohutult . " vastasin neile .

Nad tirisid mu kohe tuppa . Kõik tulid ja kallistasid mind , palju oli ka neid . Keda ma endaarust polnud eluski näinud .

" Ootake , aga Karl . " küsisin .

Karl seisis tuima näoga , ta ei osanud midagi teha , kuhugi liikuda .

" Sa .. SA .. oled nii naljakas .  !  " ütlesin talle vaevaliselt naeru seest .

" Anna andeks , ära nüüd ära lämbu . Ma ei oskand midagi teha juu , " ütles poiss natuk punastades ja siis ise ka naerma hakates .

Võtsin poisil käest kinni ja tarisin ta endaga teiste juurde .

" Näete , see on minu tädipoeg Karl . " sõnasin uhkelt teistele .

Kõik tüdrukud vaatasid suu ammuli Karli . Mul oli kohutavalt naljakas seda vaadata , sest isegi tüdrukud. Kes  oma poistega olid jõllitasid teda nö suu ammuli .

" Olgu , nii rääkige ise temaga kui rohkem huvitab . " ütlesin kiirelt , ning tormasin siis kohe Kati ja Gertsu juurde .

" No Räägi kuidas on elu IIRIMAAL , " küsis Kati .

" No vaata , tegelikult on nii ...  , "  hakkasin ma siis neile jutustama .

Sel ajal kui mina seal jutustasin  , oli Karl endale palju sõpru saanud . Muidugi ümbritses teda suur hulk tüdrukuid kuid ka poistega klappis tal väga .
Kui ma olin oma jutu lõpetanud . oli mul suu juba nii kuiv , et tahtsin midagi juua . Läksin siis kööki ..
Järsku käis uksekell  ja Kati tormas uksele .
Ta tuli tagasi tema järel tulid inimesed .

Vaatasin tulijate poole .

" Ta .. mis .. ei .. see ei ole.. ju.. nii ?" ütlesin tõsiselt kokutades..

Tulijateks olid ..


----

1 comment: