Wednesday, December 8, 2010

4. Osa

---
Võtsin oma kodinad ja läksin tuppa . Tuba oli juba mõnusat söögi lõhna täis .

"Katy , kuidas sa..., " hakkasin küsima , kuid sõnad jäid imestusest vait .

" Tere kullakallike , ma juba nii väga ootasin sind , et tulin varem siia ja hakkasin su lemmik toitu tegema . " lausus vanemat sorti naine .

* Tuttav tädike , ei tea küll kes see on . *

" Ja teie olete .. ? " küsisin .

Naisel jäi suu pärani lahti .

" Ma.. Ma.. Ma.. juu .. Kuidas.. sa.. " kokutas naine .

" Ema , ära imesta . Ma rääkisin ju sulle , et peale õnnetust oli tal mälu kaotus . Küll tal varsti meelde tuleb . " lausus Katy.

Ma mõtlesin tükk aega , kes see naine on . Nii tuttav ja kõike kuid meelde ei tule . Vaatasin teda .. Jälgisin . Tema silmad olid väga minu ema silmade moodi . Järsku tuli mulle meelde.

" VANAEMA ! " karjusin ja jooksin tema juurde.

" Issake , ma juba mõtlesin , et sul ei tulegi meelde ." lausus vanaema .

Kallistasin teda kohe kõvasti . Mul oli ka muidugi piinlik , et ma teda ära ei tundnud .

" Olgu , ma lähen viin oma asjad ülesse . " laususin , võtsin oma koti ja tormasin trepist ülesse . Karl tuli kohe muidugi minu järel , sest ta ei oskand kuhugi minna .
Astusin esimesse tuppa .

" Ei , see ei ole , " ning läksin teise uksejuurde .

Avasin ukse .

"Kurat , see ka pole , " ning liikusin järgmise juurde .

Enne selle avamist tuli meelde mulle lause . "" Minu südame parempoolne uks ""

Keerasin otsa ringi ja läksin koridori viimase ukse juurde . Avasin enda paremal oleva ukse .

" Jah , see ongi . " laususin uksest sisse astudes .

Karl astus kohe minu järgi tuppa.

" Totu , sinu tuba on üle minu toa ukse . " ütlesin talle naerdes.

" Sorry , ma ju ei teadnud , " sõnas poiss ja läks oma uude tuppa .

Kui Karl ära läks . lükkasin oma toa ukse kinni ja pakkisin oma asjad lahti . Kõik oli niiii mõnus ja niii minulik . Minu helesinised kardinad olid ikka veel ees . Muidugi oli vanaema ilmselt siin ikka koristamas käinud , kuid kõik oli siiski omal kohal . Muidugi peaks mainima , et Iirimaal oli mu tuba peaaegu samasugune , nagu see tuba siin . Oma pabereid ja pliiatseid ja muud träni sahtlitesse pannes leidsin ma oma päeviku . Viskasin oma pehmele voodile pikali . Ning hakkasin seda lugema .

" Tere päevik .   


Ma tahtsin siia kirjutada temast. Temast , kes on mu maailm. Tõesti , ta on mu maailm . 
Kõige parem ja kõige ehtsam . Minu süda , minu õhk , minu vesi , minu päike . Kõik absoluutselt KÕIK !!!!!!!  . Ma armastan teda , nii nagu ma pole armastanud mitte kedagi . Mitte kunagi pole nii armastanud isegi oma koera .Kuigi mu kallis olevus on ka minu lemmikkuutssuuu Mellu , teda armastan ka . Aga mitte rohkem kui teda . Tema, kes mind hoiab . tema keda usaldan , tema keda tahan ja keda vajan .. Kallis oled ! ARMASTAN SIND ! "




Kummaline, ma ei mäletanud kellest ma rääkisin . Kuid seda lugedes tuli mul meelde hea tunne . See hea tunne , mis minus puudu on .
*kes ta on ?? Miks ma ei mäleta . *

Minus tekkis paanika , see paanika otsis seda inimest . Vähemalt nimegi .. Lappasin kogu päeviku läbi kuid mitte ühtegi nime  . Mitte kuimidagi. Ma ei saanud teada , kes ta on .. Panin päeviku sahtlisse ja võtsin oma telefoni . Helistasin Gertsule.

" Hallo ?"

"No terekest , kus oled ?"

" Kes sa oled ? "

"CLEIR JUU ! lollakas ,nüüd ei tunne enam äragi . "

" Anna andeks , mul pole su numbrit ju . "

" Aga ikkagi , kus sa oled ? "

"Täitsa kodus , Oled juba siin ? "

"Ja mingi tund tagasi jõudsin . "

" vägahea , tule siis kella kaheksaks Kati poole . Sa ju ikka mäletad kus ta elab ? "

" Ja , seda mäletan ikka . "

" olgu , näeme siis . "

"TSAUKII ! "

Lõpetasin kõne ja läksin alla . Sõin kõhu täis . Nii hea oli . Rääkisin veel pikalt vanaemaga ka juttu . Järsku vaatasin kella .

" ISSAKE , MA PEAN RIIDED VAHETAMA JA ÄRA MINEMA JUBA ! " ning lõpetasin kiiresti oma söögi .

" Kuhu lähed ? " küsis Karl.

" Kuhu meie lähme , " parandasin teda .

" Ma tulen ka ? "

" Otse loomulikult , mis sa arvad , et ma jätan su koju passima vä ? "

" ei , no mina ei tea ju . sul omad käigud äkki värki särki , "

" Rumal , muidugi tuled . Me läheme mu sõbranna Kati juurde . "

" Olgu , ma lähen ka siis riideid vahetama , "

Panime oma taldrikud ära ja läksime ülesse riideid vahetama .

---

Lõpetasime Karliga samal ajal enda sättimise ning läksime siis alla .
" Tsauki vanaema , homme näeme äkki . " laususin vanaemale .

" No heaküll lapsed , eks te vaadake siis et ikka korralikult ja nii , " ütles ta .

" Ja ja , oleme tublid lapsed, " lausus Karl muigega .

Panime riidesse ja läksime . Karl  hüppas veel tee peale jäävast poest ka läbi , ostis endale paar õllet .
Kõndisime edasi . Rääkisin talle natuke oma sõbrannadest . Nalja sai meil kõvasti .
---
Jõudsime Kati maja ette , aga tuled olid kustus  .

" Imelik , nad pidid ju siin olema . Lähme käime uksetaga . äkki nad on teisel pool maja puhke toas . " ütlesin Karlile .

Liikusime trepist ülesse . Kopputasin ja astusin sisse .

Panin tule põlema ..  minu silmad läksid suureks ..

" ISSAKE , " karjusin .

------

No comments:

Post a Comment