Tuesday, December 7, 2010

3 . Osa

-----


Olime juba tükk aega lennanud Olin magama jäänud , isegi tähele panemata. Ärkasin ülesse kerge rappumise peale . Igatahes tõusin oma istmelt püsti ning kõndisin wc poole . Teel sinna komistasin ma otsa mingile kutile . 


" Oih , vabandust ." sõnasin , sest mulle tundus, et ajasin tal midagi ümber . 


" Pole hullu , " vastas poiss ning keeras oma  näo minu poole . 


** Need silmad, nii tuttavad ... miks see poiss mulle nii kummaliselt tuttav on ?? **


ehmusin , kui oma mõtetest välja olin tulnud . Olin tükk aega teda lihtsalt jõllitanud.


"Kas me oleme kohtunud ?" küsisin , 


" ee.. ei ole, " vastas ta , ning keeras oma pilgu kiiresti eemale . 


"Kummaline , " sõnasin ning liikusin siis edasi . 


Vetsus käidud , liikusin tagasi oma koha poole. 
enne seda vatasin seda poissi veelkord , ma ei suutnud mõista miks ta minus kõik segi keerab , Miks mul on tunne , et ma tahaks tema juurde veel minna , temaga veel rääkida . 


** Imelik , ma ei tea seda tunnet mis mu sees on .. See on nii imelik . **


Omale kohale jõudes oli ka Karl ärganud ning hakkasime jälle lobisema. 


" Karl , mis tunne see on kui ma vaatan inimest , seest läheb soojaks , kerge muie tekib suule , ning tahaks temaga veel rääkida ?" 


" Kallis Cleir , see on armumine , " ütles ta muigega " Kes taon ? "


" Mingi kutt siit lennukist , mul on tunne , nagu ma teaks teda .. kuigi näen teda esimest korda . " 


" Armastus esimesest silmapilgust Cleirike . " vastas Karl , ning muigas aina sügavamalt ja sügavamalt . 


" Ah , Karl , ära mõnita. See pole võimalik . Armastus esimesest silmapilgust . Ausalt Karl , ära ole imelik eksole, " ning hakkasime koos naerma . 


Me muudkui rääkisime ja rääkisime . Ma pole tegelikult Karliga kunagi nii hästi läbi saanud , me ei tea üksteisest eriti . 


" Cleir , räägi  sellest mis aasta tagasi juhtus .. ma tean, et sa ei taha sellest rääkida . Kuid kui ma ema käest küsinud olen ,siis vastab ta mulle sellepeale ainult , et ma pean sinu käest küsima . Kuna me pole nii läbi saanud , siis ei julgenud ma kunagi tulla sinuga sellest rääkima . " rääkis poiss häbelikult .


Ta teab , et see teema on mulle valus . Kuid peale Katy ma pole seda rääkinud . Olgu jah minu parimad sõbrannad teavad ka , aga keegi peale nende ei tea . Kuna Karliga saan ma nüüd normaalselt läbi , nõustusin ma talle seda rääkima . 


" Nonii , olgu ma räägin sulle . Aga neid pisaraid ära pane tähele . Eks  ? " 


" olgu , " jäi poiss mõtliku huviga mind kuulama . 


" Nii , asi oli nii ... sain kuu enne ära tulekut teada , et kolime ära . Mul tekkisid jamad oma lähedaste inimestega ja olin masenduses , kuna ma sealt ära minema pidin . Mul oli ilmselt palju sõpru , kuna Gertsu ja Kati rääkisid mulle , kui paljud minu kohta küsivad . See selleks , igatahes , Päev kui me ära tulime , ei suutnud ma midagi teha peale nutmise . Sõitsime taksoga  lennujaama ja sealt siis lendasime lennukiga Iirimaale . Iirimaa lennujaamas oli isa mingi tuttav andnud talle liisingu auto. Olime poolel teel meie uude koju .. Õigemini , polnud see veel küll meie maja , aga kohe oleks olnud . .. sõitsime autoga , kuulasin muusikat ja nutsin . Järsku hakkas ema karjuma ja siis karjusin mina . Peale seda oli väike mäluauk , siis nägin verd ja oma vanemaid . Ja peale seda on mul kuni haiglas ärkamiseni must auk . Nägin haiglas su ema ja küsisin oma vanemate järgi .. Su ema ütles , et neid ei ole enam . Peale seda on jälle must auk . ärgates ei olevat ma su ema ära tundnud . haiglas olin ma 19 päeva . Haiglast välja saades  , ei mäletanud ma paljusid asju . Isegi mitte seda , et ma varem eestis elanud olin . Hiljem hakkasid kõik asjad meelde tulema . vaikselt .. Siiamaani ei suuda ma asju meeles pidada ja paljusid inimesi ma ei mäleta . aga ma olen õnnelik ... Küll ilma vanemateta .. Aga õnnelik , kuid siiski on miski puudu. " lõpetasin oma jutu .


Pühkisin paar pisarat ja kõik oli korras . Karl muidugi oli nii süvendunud mu juttu et ei pannud tähelegi , et ma selle juba lõpetanud olin . 


" Karl , Kuuled sa mind ? Lugu sai läbi . " sõnasin käega Karli näo ees lehvitades . 


" ei ei , ma panin tähele ja . aga jäin lihtsalt mõttesse. Mul on väga kahju .. " 


" ära haletse , kõik on hästi .. Ma oskan juba normaalselt selle asjaga elada . " 


Vaatasin Karli juures olevast aknast välja . Nägin Saaremaad ja Hiiumaad . Olin nii õnnelik, et taas jälle oma koduriiki külastan . Olin õnnelik , et näen jälle oma vanu ja kalleid inimesi . 
Kõlaritest öeldi , et peame oma turvavööd kinnitama , sest hakkame kohe maanduma .


--


Maandumine läks õnnelikult . Nüüd oli vaja veel ainult suvilasse jõuda. Sinna jõudmiseks , pidime me sõitma bussiga Pärnusse. Asutusime bussile, ma panin tähele , et see sama kutt on ka bussipeal. 

*Hmm .. Kummaline **


Kuna ainuke vaba koht oli Katy ja Karli ees  , selle kuti kõrval  siis pidin ma ilmselt sinna istuma . 


" Tohib ? " küsisin . 


" jah, " vastas ta aknast välja vaadates . 


Istusin ta kõrvale . Üritasin temaga rääkida , kuid ta vastas napisõnaliselt .  Üritasin aga ainult uuesti ja uuesti ja uuesti..


" kuhu sõidad ?" alustasin taas vestlust. 


"Pärnu , " 


" elad seal ? " 


"jah , " 


Ta tundus nii tõrjuv , nagu kardaks mind . 


" Kuule , kas sa väldid mind , või sa oledki selline . Ütle ära siis ma tean , siis ma ei jutusta enam . " 


Poiss vaikis vaikis ja lausus siis 


" Ei ole , anna andeks , ... Ma .. Lihtsalt.. Ma olen lihtsalt omas mullis ."


" vot nii , juba parem . " 


Jutt sujus juba paremini , sain teada , et ta elab põhimõtteliselt samas kohas ja et ta on 19 aastane . Tal on tüdruk Getther , ja Iirimaal käis ta tööl . 
----


Juba olimegi pärnus .  Ei jõudnud enam oodata , millal taksosse saab ja koju .. sinna koju , kus ma aasta tagasi elasin .. 


Võtsime takso ja sõitsime . Natukese ajapärast olime kohal .. Juba värava taga silmasin aeda . nägin kiiku .


*meenutab:*
Istusin kiigul , isa lükkas mulle hoogu . Ma naersin ja naersin . isa tõi toast noa ja kraapis meie nimetähed kiigu posti peale . *


Tormasin kohe väravast sisse ja jooksin kiigu juurde . Nägin meie nimetähti .. Pisar tekkis silma . Mul on olnud selle majaga õnnelikud mälestused. 


" Cleir , tule lähme tuppa . " 


....

No comments:

Post a Comment