Monday, December 6, 2010

1 . Osa

** Sõitsime autoga. Kõrvaklappides lõhkus Skillet-Comatose, silmad olid vett täis . Peas käisid mõtted , MIKS ? MIKS ? MIKS ? Miks pidi kõik nii minema ? Järsku  karjus ema , karjusin mina :  " VERI " , kust see siia sai . Paanika . TÜHJUS **


- - - - 


Avasin silmad , huh , see oli uni . Pomisesin oma ette midagi nin  kõndisin väsinult vannituppa , et ennast korda teha . Hambaid pestes vaatasin kalendrisse , ehmatusest läksid silmad suureks ja ma tormasin alla söögituppa . 


" KATY ! " karjusin. 
" Tasa Cleir ! Lapsed magavad veel " pahandas ta.
" Ups , anna andeks . Lähme surnuaeda  , " 
" Rahune , me lähme , kell on nii vähe . Lapsed ärkavad alles poole tunnipärast. siis lähme." 
" Mhh.. Olgu,  " ja kõndisin nukralt tagasi oma tuppa.


Istusin voodile , võtsin albumi ja hakkasin pilte vaatama.Tundisn , kuidas pisarad mööda põski alla voolavad.


" See on kõik , mis mul neist alles on .. " ütlesin nuuksudes endaette.Vaatasin pilte ; mälestused, ainsad mis mul on , rohkem mitte midagi .
Kuulsin kuidas keegi mu tuppa sisenes. See oli Steffan.


" Emme käskis alla sööma minna. Luttu tule , muidu saavad kaltulid ja köik otsa." manitses ta. 
Lükkasin albumi eemale. Võtsin pisikesel Steffanil käest kinni ja läksime koos alla sööma. 


Istusime lauas , piinlik vaikus .
"Cleir , kas sul on nüüd koolis kõik läbi ?" küsis Katy.


"Jah on küll, " vastasin ning lõpetasin söömise.


" Sel juhul võime me homme minna ?"


"Jah, ma juba nii ootan , pole ju Katit ja gerstit ammu näinud. Mõnda veel kuid paljusid ma ikka ei mäleta."


" Küll kõik meelde tuleb, " lausus Katy ja läks nõusid  pesema.


Liikusin oma tuppa, panin albumi tagasi , et mitte jälle nutma hakata . Avasin oma läpaka ja logisin MSN-i sisse. Kedagi erilist polnud sel hetkel sees , seega panin ennast Away ja hakkasin otsima oma mälestusi . St. pilte. Vaatasin Gretsu ehk siis Gersti pilte picast. Ma ei mäletanud paljusid asju , mis me koos teinud olime  ning see muutis mind väga kurvaks.

Järsku ilmus alla kollane kastike Gretsu nimega. Avasin selle.


Gretsuu 'kz says : Tere kullake , kuidas sul läheb ? 


Cleir ' zz | miss u :'( | says : tsau , kuule täna üldse mitte hästi :s , Nägin täna jälle halva und :/
                                 Aga ei imesta .. Täna on aasta sellest , kui ma nad kaotasin .


Gretsuu 'kz says : oeh , väga pahasti . Tahaks sind kallistada , ja kohe kõvasti . :/


Cleir ' zz | miss u :'( | says : homme saad :)


Gretsuu 'kz says :  HOMME  ? , juba tuledki jessas  , nii tore. .... :*


* KUULSIN , KUIDAS KATY MIND ALLA KUTSUS. *


Cleir ' zz | miss u :'( | says : Olgu kallis , ma pean minema , lähme surnuaeda .


Gretsuu 'kz says :Tsau , Tule homme ruttu ;*


Lükkasin läpaka kinni ja tormasin alla .


----



No comments:

Post a Comment