Thursday, January 13, 2011

10.OSA

-----

* Hmm.. kellelt ma sain selle . Kust tema seda peaks teadma ? *

KATI JA GERDI OMA VAHELINE JUTT :
" ma ju ütlesin sullle Gert , et sa ei või talle sellest rääkida . Ära hakka õhtut rikkuma !! "

" Anna andeks , ma lihtsalt ei suutnud kontrollida ennast  "

" Fakkmees , ma ütlen et sa saad seda rääkida talle .. lihtsalt kunagi hiljem , Ta ei või sellest präegu teada . "

Astusin sellel samal hetkel just nende juurde tantsima .

" Kes ei või millest teada  ? " küsisin .

" ah , vahet pole . See ei ole oluline jutt ,  " ütles Katy , ning hakkasimegi tantsima .

ma küll ei suutnud peast välja ajada seda  , mis kurat siin toimub . kuid unustasin selle kiiresti ja lõbutsesime edasi .

Kell oli juba üldiselt väga palju . ning enamus rahvast oli juba kadunud . Jäänud olime ainult mina , Kati , Gertsu , Karl , Gert ja Toomas .
Meil oli nalja kui palju . Ning lubasime pidutseda lõpuni .

---

" mm.. oeah ..  , " mõmisesin läbi une , ning  haarasin kapipealt oma telefoni vaatasin kella .

" OIIIOIIIOIII , " karjusin ja hüppasin kohe voodist püsti .

Kiirelt riidesse ja alla .

" sorry sorry , MA.. ! " laususin trepist alla tormates ja vabandades .

" ei ole hullu , pidu oli kindlasti väsitav , " ütles Katy muigega .

Oma uimase kõnnakuga oli alla jõudnud ka Karl , kellel tundus olevat võrreldes minuga veel hullem pidu seljataga .
Katy lihtsalt naeris meie üle ning lükkas meile kahele zombile kohvitassi ninaalla .

Kiiresti kohvi joodud , ülesse sätt ja autosse .  Läksime kõik neljakesi Kalev SPAsse aega veetma .

---

Sõit oli pikk ja seega jõudsime me Karliga mõnusasti magama jääda .
Kohal olles olime kahekesi jälle nagu mingid uinuvadzombiländi zombid keset Kalev SPA esist .
Vaatasime Karliga üksteisele otsa , ning hakkasime naerma . Võtsime oma asjad ning läksime sisse .

--
Kokku pidime saama suure basseini juures . kuna aga Karli veel polnud siis hüppasin korraga vette ning jahutasin ennast . Peas käisid mitmed mõtted ning soov Katyga rääkida ühest tõsisest asjast oli aina suurem ja suurem . Otsustasin minna ja temaga rääkida .

" Katy , ma tahan sinuga millestki rääkida !" ütlesin siis talle .

" Nonii  ? On midagi juhtunud ?? "

" Ei ei ole , aga ma .. "

No comments:

Post a Comment